RustPunt Mindfulness Avondwandeling 

Tijdens de RustPunt Mindfulness Avondwandeling, neem ik je mee de natuur in om je hoofd en lijf tot rust te brengen. Met aandacht bij jezelf en de prachtige kleuren en geuren in de natuur zijn heeft een heilzaam effect op lichaam en geest. We wandelen in stilte in een rustig tempo en doen tussendoor oefeningen uit de mindfulness, zodat we onze aandacht op het hier en nu kunnen richten. Een stiltewandeling in de natuur brengt ons de rust en stilte die we nodig hebben om alle indrukken die we gedurende de dag opdoen, te verwerken. Op deze manier sluiten we de dag in stilte en rust af.

Aan het einde van de wandeling drinken we gezamelijk een kop kruidenthee om nog even na te genieten, voordat we weer ontspannen huiswaarts keren.

Tip: trek stevige schoenen aan die tegen een stootje en een beetje modder kunnen. Zorg voor comfortabele kleding en evt. een paraplu.

Op het weer hebben we geen invloed. De wandeling gaat dus ook bij regen en wind door. 

Na afmelding later dan 24 uur van tevoren, is het helaas niet meer mogelijk om je bijdrage terug te ontvangen.

De volgende wandelingen staan gepland op dinsdag 19 juli, dinsdag 16 augustus en dinsdag 6 september. De precieze tijd en plaats volgt nog.

 565 Zomer mooi vrouw 960 Fotos voor Therapeuten

Lees meer

Online training Je Hooggevoeligheid in Balans

Deze training is geschikt voor mensen die stress, vermoeidheid of onrust ervaren door hun hooggevoeligheid, ook wel hoogsensitiviteit genoemd. Deze online training kun je thuis in je eigen veilige en vertrouwde omgeving volgen op een tijdstip dat jou goed uitkomt. De training bestaat uit 5 lessen, die over 10 weken verdeeld worden. Zo heb je ruim de tijd om te oefenen met de dingen die je in de training leert en kan alles goed bezinken.

Binnen deze online training is er in de 1e en de laatste week een persoonlijk contactmoment via beeldbellen. De andere lessen ontvang je per e-mail.

Reviews van deelnemers:

“Ik vond het heel fijn dat ik thuis, in mijn eigen omgeving aan de slag kon gaan met mijn hooggevoeligheid. De oefeningen die ik heb meegekregen, hebben me veel inzicht gegeven en ik merk dat ik nu meer tijd voor mezelf mag nemen. Dat levert rust en tevredenheid op.”

Esther M.

“Mijn energie en balans waren ver te zoeken. Ik voelde me vaak zo ontzettend moe. Dat is na het volgen van de online training een stuk minder geworden. Ik begrijp nu beter dat sommige dingen bij mij gewoon anders zijn. De acceptatie hiervan geeft me al meer rust. Dat aangevuld met de persoonlijke begeleiding (ook al is het online) heeft me echt verder geholpen.”

Hanneke W.

“Ik heb ontspanningstips gekregen en ben ik mijn gevoeligheid in een positiever daglicht gaan zien. De training heeft me ook aangezet om te kiezen voor mezelf en het pad te gaan bewandelen wat het beste bij mij past. Dit motiveert en inspireert.”

Sharon P.

 Magnolliaresized
 
Lees meer

Individuele training Beter Slapen

Slapen is belangrijk. Je lichaam herstelt zich en je verwerkt de gebeurtenissen van de dag. Maar wat, als het slapen voor jou niet meer zo vanzelfspekend is? Gelukkig is hier in veel gevallen iets aan te doen. Ik help je in 6 weken aan een effectiever slaappatroon en een betere nachtrust. Deze training kun je ook online volgen. De sessies vinden dan via beeldbellen plaats. Zo kun je vanuit je eigen vertrouwde omgeving werken aan een betere slaap.

coffee cup bed bedroom

Lees meer