RustPunt Mindfulness Avondwandeling zonsondergang

Tijdens de RustPunt Mindfulness Avondwandelingen, neem ik je mee de natuur in om je hoofd en je lijf tot rust te brengen. Met je aandacht bij jezelf en de prachtige kleuren en geuren in de natuur zijn heeft een heilzaam effect op lichaam en geest. We wandelen in stilte in een rustig tempo en doen tussendoor oefeningen uit de mindfulness, zodat we onze aandacht op het hier en nu kunnen richten. Een stiltewandeling in natuur brengt ons de rust en stilte die we nodig hebben om alle indrukken die we elke dag opdoen, te verwerken. Even een RustPuntje voor jezelf zodat je weer ontspannen en opgeladen huiswaarts kunt keren. Als we geluk hebben kunnen we getuige zijn van een prachtige zonsondergang boven het gebied.

Als het water te hoog staat bij de Oosthaven, wijken we uit naar de andere kant van de weg, het gebied rondom de Beziinkplas.

We sluiten deze wandeling af met een kop kruidenthee, om nog even na te genieten, voordat we weer ontspannen huiswaarts keren.

Tip: trek stevige schoenen aan die tegen een stootje en een beetje modder kunnen. Zorg voor comfortabele kleding, evt. een paraplu en muggenspray.

Op het weer hebben we geen invloed. De wandeling gaat dus ook bij regen en wind door. 

Na afmelding later dan 24 uur van tevoren, is het helaas niet meer mogelijk om je bijdrage terug te ontvangen.

 Vanwege de corona maatregelen i het van belang voor elkaar en ons zelf dat we de volgende richtlijnen in acht nemen:

  • Heb jij of een huisgenoot verkoudheidsklachten of koorts, blijf dan thuis.
  • We houden onderling 1,5 meter afstand, tijdens de wandeling en na afloop bij het thee drinken.

 565 Zomer mooi vrouw 960 Fotos voor Therapeuten

 

Lees meer

Online training Je Hooggevoeligheid in Balans

Deze training is geschikt voor mensen die stress, vermoeidheid of onrust ervaren door hun hooggevoeligheid, ook wel hoogsensitiviteit genoemd. Deze online training kun je thuis in je eigen veilige en vertrouwde omgeving volgen op een tijdstip dat jou goed uitkomt. De training bestaat uit 5 lessen, die over 10 weken verdeeld worden. Zo heb je ruim de tijd om te oefenen met de dingen die je in de training leert en kan alles goed bezinken.

Binnen deze online training is er in de 1e en de laatste week een persoonlijk contactmoment via beeldbellen. De andere lessen ontvang je per e-mail.

Reviews van deelnemers:

“Ik vond het heel fijn dat ik thuis, in mijn eigen omgeving aan de slag kon gaan met mijn hooggevoeligheid. De oefeningen die ik heb meegekregen, hebben me veel inzicht gegeven en ik merk dat ik nu meer tijd voor mezelf mag nemen. Dat levert rust en tevredenheid op.”

Esther M.

“Mijn energie en balans waren ver te zoeken. Ik voelde me vaak zo ontzettend moe. Dat is na het volgen van de online training een stuk minder geworden. Ik begrijp nu beter dat sommige dingen bij mij gewoon anders zijn. De acceptatie hiervan geeft me al meer rust. Dat aangevuld met de persoonlijke begeleiding (ook al is het online) heeft me echt verder geholpen.”

Hanneke W.

“Ik heb ontspanningstips gekregen en ben ik mijn gevoeligheid in een positiever daglicht gaan zien. De training heeft me ook aangezet om te kiezen voor mezelf en het pad te gaan bewandelen wat het beste bij mij past. Dit motiveert en inspireert.”

Sharon P.

 Magnolliaresized
 
Lees meer

Individuele training Beter Slapen

Slapen is belangrijk. Je lichaam herstelt zich en je verwerkt de gebeurtenissen van de dag. Maar wat, als het slapen voor jou niet meer zo vanzelfspekend is? Gelukkig is hier in veel gevallen iets aan te doen. Ik help je in 6 weken aan een effectiever slaappatroon en een betere nachtrust. Deze training kun je ook online volgen. De sessies vinden dan via beeldbellen plaats. Zo kun je vanuit je eigen vertrouwde omgeving werken aan een betere slaap.

coffee cup bed bedroom

Lees meer